کد خبر: 283882
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کتاب‌خوان کوچک

در هفته کتاب و کتاب‌خوانی مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان تربت‌جام میزبان ۱۳۰دانش‌آموز از مدرسه دخترانه «ستایش» بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ۳۰ آبان‌ماه۱۳۹۷ و در آستانه ولادت پیامبر وآغاز هفته وحدت و هفته کتاب وکتاب‌خوانی، جشن «وحدت» با حضور دانش‌آموزان سوم دبستان در مرکز تربت جام برگزار شد.

نسیمه اسمعیل‌جامی مربی مسئول مرکز در این‌باره گفت: این جشن با هدف تعمیق رابطه دوستی میان اعضاء کانون با سایر دانش‌آموزان در مرکز برگزار شد و دانش‌آموزان ضمن بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون در این روز، با سایر فعالیت‌ها آشنا شدند.

مربی مسوول مرکز در ادامه افزود: اهمیت دادن به نماز، تقویت مسائل اعتقادی و دینی و وحدت اسلامی از مهم‌ترین مواردی است که باید از سیره نبوی بیاموزیم و در راستای تقویت باورها و تاسی از سیره نبوی، در این ایام به معرفی کتاب‌های دینی، شعرخوانی، قصه‌گویی و تبیین شخصیت رسول خدا(ص) پرداخته شد و دانش‌آموزان با بیان خلاصه آخرین کتابی که خوانده بودند، به ضرورت و اهمیت توجه دانش‌آموزان به بحث مطالعه تاکید کردند.

در بخشی از این مراسم، دانش‌آموزان به گروه‌های چندنفری تقسیم شدند که پس از مطالعه یک کتاب در مسابقه بهترین خلاصه‌گویی شرکت کردند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =