اجرای 12 قصه توسط قصه‌گویان گلستانی، مازندرانی، خراسانی، سمنانی، البرزی و تهرانی

جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور در حالی برگزار می‌شود که در دومین روز 12 قصه توسط قصه‌گویان گلستانی، مازندرانی، خراسانی، سمنانی، البرزی و تهرانی به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 5 به میزبانی مازندران در ساری از سوم تا چهارم آذرماه جاری در حال برگزاری است.

دومین روز جشنواره را پشت‌سر می‌گذاریم اما تفاوتش با روز قبل که افتتاحیه این جشنواره بین‌المللی را داشتیم 23 قصه‌گو از استان‌های البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و مازندران قصه‌های خود را برای مخاطبان کودک و نوجوان به اجرا درآوردند.

امروز که دومین روز را می‌گذرانیم از صبح قصه‌های آرزوی زنبورک، آتیش دهنمو پس بده، لباس جدید پادشاه، سبز کوچولو، ستاره بارون، خورشید خانم، خورشید و باد شمال، مریض خیالی، جنگل پر سرو صدا، یک راه بهتر و کوچولوی گمشده به روی صحنه رفت.

استقبال کم نظیر مخاطبان کانونی همراه با خانواده‌ها فضایی را ایجاد کرد تا کانون پرورش فکری با تجدید قوای بیشتر فضا را به سمت تولید محتوای کیفی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها سوق دهد.

قابل ذکر است: اختتامیه جشنواره بیست و یکمین بین‌المللی قصه‌گویی همراه با معرفی برترین‌های منطقه 5  به میزبانی ساری از ساعت 17:30 لغایت 19 در محل اداره‌کل کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =