مربیان کانون کهگیلویه و بویراحمد شایسته تقدیر شدند

در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور در اهواز، مربیان کانون کهگیلویه و بویراحمد شایسته تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد فرهنگی جوایز خود را از دست استاندار خوزستان دریافت کردند.

بر اساس این گزارش هیت داوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور در اهواز، متشکل از علی خانجانی، حسن دولت آبادی و سارا روستاپور، پس از بررسی قصه ها آرا خود را اعلام کردند.

بر اساس رای داوران محبوبه ظفری با قصه «بدترین تولد ماربوا» مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری باشت و جمیله فلاحی با قصه «کلاغ خنزر پنزری» مربی فرهنگی مرکز گچساران از استان کهگیلویه و بویر احمد شایسته تقدیر دانسته و از آنان تجلیل کردند.

گفتنی است مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور 6 استان کشور از 30 آبان در اهواز آغاز شده بود شامگاه یک آذر 1397 در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =