برگزیدگان جشنواره قصه گویی منطقه 3 کشور شدند

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور در اهواز درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان: در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور شعله ایل بیگی پور مسوول مرکز فرهنگی هنری فارسان با قصه «بابا آلبالو» از رتبه چهارم و صغری عالی پور مربی فرهنگی مرکز سورشجان با قصه «زاغ و زیرک» به ترتیب رتبه های برگزیده و شایسته تقدیر این جشنواره را به خود اختصاص دادند. 

بر اساس این گزارش هیت داوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور در اهواز، متشکل از علی خانجانی، حسن دولت آبادی و سارا روستاپور، تشکیل می دادند.

بر اساس رای داوران، سمیه پسندی با قصه «آهنگ دوستی» از اصفهان رتبه اول، زهرا میرزایی خواه با قصه «چه خانه زیبایی» از بوشهر رتبه دوم، آسیه رحمتی با قصه «زیباترین هدیه دنیا» از خوزستان رتبه سوم، شعله ایل بیگی پور با قصه «بابا آلبالو» از چهارمحال بختیاری رتبه چهارم  و سمیه یزدان بخش با قصه «غول هاپیشو» از استان فارس رتبه پنجم را کسب کردند و به مرحله ملی راه یافتند.

همچنین هیت داوران این جشنواره مریم سامی با قصه «با من بخوان تا یاد بگیری» و محسن جمشیدی با «قصه پهلوان پنبه» از اصفهان، نگار مکاریان با قصه «نبرد رستم و اشکبوس» و وحید بهزادی با قصه «پادشاه دست طلا» از بوشهر، صغری عالی پور با قصه «زاغ و زیرک» از چهارمحال بختیاری، فرشته پور نعمتی با قصه «قلقلی و آرزوهای بزرگ» و فاطمه رشیدی با قصه «تعبیر باران» از استان خوزستان و حسین فدایی صدر با قصه «پشمی آوازه خوان» از فارس، محبوبه ظفری با قصه «بدترین تولد ماربوا و جمیله فلاحی با قصه «کلاغ خنزر پنزری» از کهگیلویه و بویر احمد شایسته تقدیر دانسته و از آنان تجلیل کردند.

گفتنی است: مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور 6 استان کشور از 30 آبان در اهواز آغاز شده بود  شامگاه یک آذر 1397 در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =