دو قصه‌گوی استان سمنان برگزیده بخش تقدیری شناخته شدند

دو قصه‌گوی شرکت‌کننده در مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه‌ی پنج کشوری، شایسته تقدیر شناخته و تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان، عسل نیکو قصه‌گوی شرکت‌کننده بخش آزاد این استان و سمیه حیدریان مربی هنری مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی حوزه‌ی پنج کشوری در ساری، مؤفق به کسب رتبه برگزیده شدند.

بر اساس این گزارش، سارا روستاپور، سیدعلی کاشفی خوانساری و علی خانجانی، داوران این مرحله‌ از جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، نیکو و حیدریان را به‌ترتیب با قصه‌ی «شلغم پر برکت» و «یک راه بهتر» به‌دلیل انتخاب قصه‌ی مناسب ضمن در نظر گرفتن ارزش‌های رفتاری ایرانی‌اسلامی، توجه به امکان طراحی و پرداخت قصه بر اساس قابلیت‌ها و توانایی‌های خود، پرهیز از هرگونه اضافه‌گویی خارج از طرح، توجه به ساختار اصلی قصه‌ها که ترکیبی از نقطه‌ی آغازین، حادثه، فراز و فرود و حل مسئله است، شایسته تقدیر دانست و با اهدای لوح از آنها تجلیل کرد.

گفتنی است؛ مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌ویکمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی حوزه‌ی پنج کشوری با حضور قصه‌گویان استان‌های البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران، سوم و چهارم آذرماه ۱۳۹۷ به میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =