کد خبر: 283931
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
بازدید 2091
ویژه برنامه هفته وحدت در مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان

هم‌زمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری درمراکز کانون استان هرمزگان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، مراکز فرهنگی هنری کانون در هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی پرداختند.

ویژه برنامه گل محمدی در کانون بستک

زهرا رحمانی مربی مسوول فرهنگی کانون بستک از برگزاری مراسم گرامی‌داشت در هفته وحدت خبر داد.

وی افزود: تبیین و اشاعه ی فرهنگ دینی، تفهیم فلسفه‌ی اتحاد و وحدت جوامع اسلامی و... در میان کودکان و نوجوانان از جمله اهداف کانون در برگزاری برنامه‌های این هفته  است.

وی اشاره کرد: به مناسبت میلاد مسعود خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت برنامه‌های فرهنگی ،ادبی با عنوان ویژه برنامه گل محمدی با حضور دانش آموزان درکانون و مدارس برگزار شد.

شعر خوانی ، معرفی شخصیت ،داستان نویسی ، تزیین نام محمد و معرفی کتابهای« مجموعه ۵ جلدی پیامبر و قصه هایش»  نوشته غلامرضا حیدری ابهری و مجموعه نگران پروانه ها از جمله فعالیت‌های انجام شده در این هفته بود.

برگزاری جشن هفته وحدت در مرکز فرهنگی هنری میناب

سیده حمیده حسینی مربی فرهنگی کانون میناب از برگزاری جشن هفته وحدت با حضور 70 نفر از اعضای فعال مرکز فرهنگی هنری کانون میناب خبرداد.

معرفی شخصیت والای پیامبر، برگزاری کارگاه نقاشی ونمایشگاه کتاب  با عنوان « بوی گل محمدی »، قصه‌گویی نجمه رسولی مهر مربی هنری مرکز ، نمایش فیلم و تقدیر از اعضای برگزیده کتابخوان از جمله برنامه‌های برگزار شده در این هفته بود.

حسینی هدف از این برنامه را معرفی منابع موجود در کانون در رابطه با زندگانی پیامبررحمت (ص) بود تا اعضا با سیره و احادیث مربوط به پیامبر آشنا شوند.

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص ) و امام جعفر صادق (ع) درمرکز فرهنگی هنری هرمز

خدیجه زرنگاری مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون هرمز از اجرای برنامه‌ی روز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

وی افزود: در این ویژه برنامه دانش‌آموزان دبستان پسر انه دکتر شریعتی به همراه معلمان حضور داشتند و مربیان با اجرای برنامه‌هایی از قبیل معرفی کتاب،قصه‌گویی و مسابقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این برنامه بود.

برگزاری ایستگاه دانایی در مرکز فرهنگی هنری کانون فین

به مناسبت هفته وحدت، میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام ایستگاه دانایی با همکاری اعضای نوجوان پسر و دختر ، در سطح شهر برگزارشد.

زهرا خرمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون فین ، با هدف بالا بردن روحیه تعاون همکاری بین اعضا، تقویت روحیه پرسشگری و پژوهش، آشنایی با زندگانی بزرگان دینی و فرهنگی ادبی در 2مرحله انجام شد.

وی افزود: این برنامه‌ها در دو مرحله معرفی کتاب و شخصیت، تحقیق وقصه‌گویی و مرحله بعد برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شربت و شیرینی بود که با حضور اعضا انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =