مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در هفته‌ی وحدت

مراکز فرهنگی هنری کانون در سیستان و بلوچستان با برپایی ویژه برنامه‌هایی هفته‌ی وحدت را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی هنری استان با برپایی ویژه برنامه‌هایی هفته‌ی وحدت را جشن گرفتند.

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر مهربانی(ص) مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری استان نیز چون دیگر مسلمانان به جشن و شادی پرداختند.

برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی که همواره مورد نظر کانون برای برگزاری ویژه‌برنامه‌ها بوده، در این روزها نیز مورد توجه مربیان بود و هفته‌ای سرشار از فعالیت‌های پویای کانون برای کودکان و نوجوانان رقم زد.

معرفی وقایع و ایام و معرفی شخصیت پیامبر در قالب فعالیت‌هایی چون نمایش عروسکی و سرود تفاوت برنامه‌های کانون را با دیگر برنامه‌ها به خوبی نشان داد و سفالگری و قصه‌گویی دریچه‌ی دیگری بود به شناخت پیامبر با ابزارهای فرهنگی و هنری به صورت آموزش غیر مستقیم.

کاردستی، حضور مربیان در مدرسه‌ها و حضور مسئولان در مراکز فرهنگی هنری نشان از گستردگی این جشن‌ها بود که علاوه بر اعضا، دیگران را نیز در این شادی مشارکت داده بود.

معرفی کتاب، شعر خوانی، برگزاری مسابقه برای اعضا و پخش فیلم دیگر فعالیت‌هایی بود که در هفته‌ی وحدت اجرا شد.

مراکز فرهنگی هنری بَزمان، چابهار، شماره‌ی یک ایرانشهر، زَهَک، نیمروز، سراوان و مجتمع زاهدان از جمله مراکزی بودند که ویژه برنامه‌ی وحدت را برای اعضا و دانش آموزان برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =