«رویای درون کودک» از همدان پنج جایزه گرفت

تندیس، دیپلم افتخار و سه لوح تقدیر از بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به نمایش محیطی «رویای درون کودک» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران بخش مسابقه تئاترخیابانی متشکل از مجید امرایی، محسن پورقاسمی و مریم معترف‌آراء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش «موسیقی» را به احمد جعفری و امیرمحمد انصافی برای موسیقی نمایش «رویای درون کودک» اهدا کرد.

 هم‌چنین جایزه نقدی بخش «طرح و ایده» به زهرا مریدی نویسنده این نمایش و لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین «بازیگر زن» به زهره قاسمی برای بازی در این نمایش اهدا شد.

در همین حال هیات داوران بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی «کارگردانی» این بخش را نیز به سیدسوران حسینی و زهره قاسمی برای کارگردانی نمایش «رویای درون کودک» اهدا کردند.

بر اساس این گزارش در این دوره از جشنواره نمایش‌های «پاهای خانم هزارپا» از دیگر تولیدات مرکز تئاتر کانون در بخش‌های «طراحی لباس» و «بازیگری زن» و نمایش «ترنج» نیز در بخش‌های «موسیقی»، «طراحی صحنه» و «بازیگری زن» نامزد دریافت جایزه شده بودند.

گفتنی است: مرکز ملی استیژ ایران نیز با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از بررسی آثار بخش‌های خردسال، کودک و نوجوان این دوره از جشنواره برترین‌های این سه بخش را معرفی کرد.

داوران استیژ متشکل از حسن دادشکر، عادل بزدوده، امیر مشهدی عباس نمایش‌های «گور خر سیاه» به کارگردانی شراره طیار، «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی محمد عاقبتی و «پدر آن» به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر را به عنوان برترین آثار جشنواره معرفی کردند.

آیین پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز چهارم آذر ۱۳۹۷ و با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی و هنری در همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =