اعضای کارگاه‌های ادبی کانون گلستان خوش درخشیدند

اعضای کارگاه‌های ادبی کانون گلستان در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر «تپش‌های ماندگار»، خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان که با عنوان «تپش های ماندگار» و گلپونه های آتش ۷ که از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ۳۰۰ اثر در بخش کلاسیک و آزاد از ۶۵ شاعر و در سبک‌های غزل، مثنوی، دوبیتی، غزل مثنوی و شعر سپید و در ۴ محور نقش دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های اسلامی، دفاع مقدس و بیداری، دفاع مقدس و جنگ نرم و دفاع مقدس و مدافعان حریم مورد بررسی قرار گرفت که در این میان از ۸۰ اثر مربوط به بخش کودک و نوجوان ۱۸ اثر حایز رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، مریم شیخ و  آریا جوانمهر از کانون کلاله، مهشید اکاتی از کانون گنبدکاووس، محدثه رئوفی از کانون آق‌قلا و گلناز عبدی از گرگان به عنوان نفرات برگزیده‌ی بخش نوجوان تقدیر شدند.

هم‌چنین از " محمدصادق و حسین میرشکار از کلاله، دینا سدیدی و نرگس رعنایی از گنبدکاووس به عنوان نفرات برگزیده‌ی بخش کودک تجلیل شد.

در ادامه از طیبه جلالی، زینب سنچولی و سمیه رئوفی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان به عنوان داوران بخش کودک و نوجوان و از سیده‌محدثه حسینی کارشناس ادبی کانون به عنوان رابط بخش کودک و نوجوان تجلیل و قدردانی شد.

قرار است اشعار اعضای کانون پرورش فکری در کتاب جشنواره چاپ و به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس راه یابد.

گفتنی است اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان با عنوان تپش‌های ماندگار با حضور رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، مدیران ادارات‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، امور بانوان و خانواده استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولان در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =