ویژه برنامه میهمانی کلوچه و کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز اسفراین

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مرکز اسفراین ویژه برنامه ای با عنوان " میهمانی کلوچه و کتاب " در حاشیه یکی از خیابان های این شهر برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، ویژه برنامه میهمانی کلوچه و کتاب از سوی مرکز فرهنگی هنری اسفراین در یکی از خیابان های اصلی این شهر برگزار شد.

زهره عباس آبادی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسفراین ، با اشاره به برگزاری اولین  ایستگاه و ویژه برنامه میهمانی کلوچه و کتاب  در سال 96 در حاشیه خیابان امام خمینی این شهر گفت : این برنامه امسال نیز درهمین قالب برگزار شد و  اعضای شرکت کننده کتاب پس از خواندن کتاب با کیک و کلوچه پذیرایی شدند.

وی جشن هفته کتاب را یکی دیگر از برنامه های مرکز اسفراین عنوان کرد و تصریح کرد : این جشن که با همکاری گروه عمو آرین و وروجک ها برگزار شد . علاوه بر اعضای مرکز دانش آموزان مدرسه فرزان حضور داشتند و کتاب و کتاب خوانی محور بخش های مختلف جشن بود

عباس آبادی با اعلام این که مرکز طی هفته کتاب و کتابخوانی مرکز ، میزبان دانش آموزان بیش از 16 مدرسه و مهد کودک  از مدارس و مهد های شهر و روستا بود افزود : دانش آموزان شرکت کننده در این بازدید ها ، علاوه بر آشنایی با کانون از نمایش و نقد فیلم ،کتاب خوانی و فعالیت های فرهنگی و هنری استفاده کردند.

وی حضور در مدارس را یکی دیگر برنامه های مرکز در هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد و اظهار داشت : مربیان فرهنگی مرکز با حضور در مدارس  شهر با اجرای برنامه های فرهنگی  دانش آموزان را به خواندن کتاب ترغیب کردند.

مسئول مرکز اسفراین با بیان این که  کلاس های فرهنگی هنری مرکز همسو با برنامه هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد گفت : مربیان سعی کردند با ساختن کتابچه های خوشنویسی در کلاس خوشنویسی و کتاب نگاری  در کلاس نقاشی ، نوشتن کتاب و تصویر سازی را تجربه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =