تجلیل از کارشناس ادبی کانون ایلام به عنوان صاحب بیشترین آثار منتشر شده در سال 97

در هفته کتاب از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان عرصه نشر تجلیل شد که در بین انها نام مرتضی حاتمی کارشناس ادبی کانون ایلام نیزبه چشم می خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در مراسم تجلیل از ناشران نویسندگان و فعالان حوزه ی کتاب در بیست و ششمین دوره هفته کتاب از «مرتضی حاتمی» کارشناس ادبی کانون استان به عنوان صاحب بیشترین آثار منتشر شده  در کنار صید محمد درخشنده نویسنده ایلامی در سال 97 تجلیل شد.

 در این مراسم که به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی در سالن سینمای مجتمع ارشاد شهرستان ایلام برگزار شد از جمعی از فعالان حوزه ی نشر و کتاب تقدیر به عمل آمد. این مراسم به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،خانه کتاب، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی و مؤسسه ی فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار شد و در آن از تلاشگران، ناشران و مؤلفان برتر استان در سال 97 تقدیر به عمل آمد.

«مرتضی حاتمی» کارشناس ادبی کانون استان با انتشار 15عنوان کتاب در سال جاری به عنوان صاحب بیشترین آثار منتشر شده با لوح تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تجلیل شد.

از این نویسنده10عنوان کتاب تا پایان سال منتشر خواهد شد و تاکنون نزدیک به 60 عنوان کتاب در ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسال در قالب های بازآفرینی، بازنویسی بازسُرایی، داستان کوتاه و رمان نوجوان منتشر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =