کد خبر: 283969
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
«مزه دروغ تلخه» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

«مزه دروغ تلخه» نمایشی عروسکی است که از روز 13 آذر بر روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد رفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سمیرا یزدان‌پژو به عنوان کارگردان و بهرام جلالی‌پور به عنوان نویسنده در اثر خود روایت زنبورهایی را تصویر کرده‌اند که خانواده زنبورها برای پرداخت اجاره به صاحب‌خانه هر روز از صبح زود مشغول جمع‌آوری عسل هستند.

در این میان زنبوری به نام ویزویزو که تنبل و بازیگوش است برای جبران تنبلی‌هایش مدام دروغ می‌گوید. تا این‌که یک روز ملخ پیری از او نشانی درخت بلوط را می‌پرسد ولی او برای خنده به ملخ پیر دروغ می‌گوید و او را اشتباه راهنمایی می‌کند، و همین امر باعث رخ دادن مسایلی می‌شود....

این نمایش ویژه‌ی خردسالان که از آثار بخش «نسل نو» (حمایت از استعدادهای جوان) مرکز تئاتر کانون است با مشاوره‌ی عادل بزدوده ساخته شده است.

ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز این نمایش امیرحسین انصافی است و بازی‌دهندگان عروسک‌ها عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، ریحانه باغبادی، سامان فرشیدنیا و سمیرا یزدان‌پژو هستند.

دستیار کارگردان این اثر نگار شاه‌علی است و طراحی صحنه، عروسک و لباس آن را سمیرا یزدان‌پژو بر عهده داشته است.

همچنین ساخت دکور آن بر عهده‌ی علیرضا حسین‌پور، نگار شاه‌علی، زهرا شیخ‌الحکمایی و سمیرا یزدان‌پژو بوده است.

گفتنی است محمدرضا شاملوفرد طراح نور نمایش، سمیرا یزدان‌پژو، علی محمدی و تینا توکلی ساخت عروسک‌های «مزه دروغ تلخه» را بر عهده داشته‌اند.

این نمایش آذر و دی سال 1397 ساعت 16:30 در تالار گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره جا و دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ تلفن 88966119، 09194346356 و 09032009537 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =