اجرای 15 قصه توسط قصه‌گویان سیستان و بلوچستانی، خراسان جنوبی،کرمانی، یزدی و هرمزگانی

جشنواره قصه‌گویی منطقه چهار کشور در حالی برگزار می‌شود که در نخستین روز این جشنواره 15 قصه توسط قصه‌گویان سیستان و بلوچستانی،کرمانی، یزدی و هرمزگانی و خراسان جنوبی به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمان، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌ گویی منطقه 4 به میزبانی استان کرمان در روزهای ششم و هفتم آذرماه جاری در حال برگزاری است.

در نخستین روز جشنواره قصه های توکایی در قفس توسط زهرا چوپانی از کرمان، ماهی کوچولو توسط عفت تفضلی از هرمزگان،  چگونه ستارگان به آسمان آمدند توسط محمد صفاری مهربان، قصه ترمغ وکلا، مسکه ونیفو توسط سیستانا مهمان دوست از سیستان و بلوچستان، قصه غولی که انگشت دانه گیر کرد توسط سمیه اصحاب صحب از استان یزد در سانس صبح به روی صحنه رفتند.

  براساس این گزارش نیز قصه سنجابی که بزرگ شد توسط مهری بامری از استان سیستان و بلوچستان، مربای شیرین توسط فائزه خسروی از کرمان، سرزمین قصه و افسانه توسط معصومه جلالیان از خراسان جنوبی، گرگ آواز خوان توسط نعیمه بیدمشکی از استان یزد، پیچ پیچی نخودچی توسط یاسمن عباسی از هرمزگان، قصه آدم کوچولوی شجاع توسط فاطمه غفاری، همسایه توسط فرزانه ایران نژاد از کرمان، قصه آل توسط فاطمه ترشیزی از خراسان جنوبی، قصه خوشمزه ترین کلوچه توسط زهرا حبوباتی از استان یزد، قصه سه خواهر توسط زهرا زرگر از استان سیستان و بلوچستان در شیفت عصر به روی صحنه رفتند.

استقبال کم نظیر مخاطبان کانونی همراه با خانواده‌ها فضایی را ایجاد کرد تا کانون پرورش فکری با تجدید قوای بیشتر فضا را به سمت تولید محتوای کیفی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها سوق دهد.

اختتامیه جشنواره بیست و یکمین بین‌المللی قصه‌گویی همراه با معرفی برترین‌های منطقه 4  به میزبانی کرمان  از ساعت 18 تا 20در محل اداره‌کل کانون پرورش فکری کرمان برگزار می‌شود.

مرحله منطقه‌ای بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۴) با حضور برگزیدگان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و هرمزگان روزهای ۶ و ۷ آذر ۱۳۹۷ در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =