دوره آموزش و توانمندسازی شیوه های انس کودکان و نوجوانان با نماز در مرکز آموزش کانون استان اصفهان

دوره آموزش و توانمندسازی شیوه های انس کودکان و نوجوانان با نماز با حضور حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان، حجت الاسلام کاظمی استاد مرکز تخصصی نمازاستان قم و جمعی از مربیان کانون استان اصفهان در مرکز آموزش کانون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان  ضمن تشکر از همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح دانش مربیان در خصوص موضوع نماز و همچنین انتقال این مفاهیم به کودکان بیان داشتند.

این دوره برای دو گروه از مربیان کانون به مدت 8 ساعت در دو نوبت صبح و بعد ازظهر وبه مدت 2 روز با دعوت از اساتید مرکز تخصصی نماز استان قم در مرکز آموزش کانون استان اصفهان  برگزار گردید.

ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در میان مربیان ، ارتقاء دانش و بینش مربیان نسبت به معارف نماز در زمینه احکام، اسرار، فلسفه و آثار آن، ارتقاء توانمندی و مهارت عملی مربیان کانون به منظور انس کودکان به نماز وگفتمان سازی و تبیین درست معارف دینی و ایجاد انس با نماز از اهداف برگزاری این دوره می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =