تجهیز کتابخانه انجمن خیریه 14 معصوم (علیه‌السلام) اهواز با کتاب‌های کانون

کتابخانه انجمن خیریه 14 معصوم (علیه‌السلام) اهواز با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، کتابخانه کودک و نوجوان انجمن خیریه 14 معصوم (علیه‌السلام) اهواز هم‌زمان با هفته وحدت، با اهدا 200 عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجهیز شد.

در این برنامه وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در نشست با مدیرعامل و معاونت اجرایی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز که سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در آن حضور داشت بر همکاری و خدمت‌رسانی فرهنگی کانون به کودکان و نوجوانان تحت حمایت این انجمن تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ابتدای مهرماه هم‌زمان با بازگشایی مدارس تا پایان آبان ماه 1397 بیش از 5 کتابخانه‌ی مدارس مناطق محروم شهری و روستایی را با اهدا کتاب تجهیز کرده است.

گفتنی است: انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز در سال 1367 رسماً فعالیت خود را آغاز کرده است و با همت بلند افراد نیکوکار خدمت‌رسانی مادی و معنوی به بیش از 1500 خانواده‌ی ایتام و را انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =