عرضه فعالیت‌های نجوم کانون در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از اجرای فعالیت‌های نجوم کانون در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش خوزستان به کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: کانون با برپایی یک غرفه 90 متری در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش خوزستان که از 10 تا 13 آذرماه در محل سالن امام رضا (ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود حضور فعال خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که در ایام برگزاری این نمایشگاه کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حضور در آسمان نمای سیار کانون که در غرفه این نهاد فرهنگی برپا خواهد شد با علم نجوم آشنا می‌شوند افزود: در این غرفه همچنین ایستگاه‌های آزمایشگاه کوچک، مسابقه و بازی علمی، علم در قرآن کریم، معرفی شخصیت‌های علمی، پخش فیلم و پویانمایی، کارگاه کاردستی، معرفی منابع پژوهش علمی و کارگاه تحقیق به روش ساده برپا خواهند شد و به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مدیرکل فرهنگی یادآور شد: ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش خوزستان 10 تا 13 آذرماه، از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 16 بعدازظهر تا 20 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =