کد خبر: 284025
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
بازدید 523
دست‌نوشته‌های اعضای کانون میامی در نمایشگاه نماز

نمایشگاهی از دست‌نوشته‌های اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در مدرسه توحید میامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی از برپایی نمایشگاه دست‌نوشته‌های اعضای طرح «کانون، مهارت، زندگی» با عنوان «پلی به‌سوی بهشت» در مدرسه توحید این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده بین کانون و مدرسه در راستای شعار سال کانون پرورش فکری مبنی بر «تمرین زندگی»، مخاطبان کودک و نوجوان در قالب فعالیت‌های اسلامی با آموزه‌های دینی و مذهبی آشنا می‌شوند.

رحیمی اظهار داشت: نمایشگاه «پلی به‌سوی بهشت» مجموعه‌ای از آثار اعضای کانون پرورش فکری با تلفیق نقاشی و متن‌های ادبی است و تاکنون علاوه بر اعضا و والدین، مورد بازدید حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور امام جمعه شهرستان میامی قرار گرفت.

صفایی‌پور پس از بازدید از نمایشگاه آثار اعضا در نشست بصیرت‌افزایی دینی، ضمن قدردانی از مربیان کانون میامی و هم‌چنین مدیر و معلمان مدرسه توحید از دعوت غیر مستقیم کودکان به نماز در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که نقش فرهنگیان به‌ویژه مربیان و معلمان تربیتی و خانواده در پرورش دینی جامعه اسلامی به یک اندازه مهم و سازنده است، افزود: تربیت عبادی کودکان و نوجوانان، اهمیت خاصی در نظام آموزشی و تربیتی اسلام دارد.

صفایی‌پور در بخش دیگر سخنانش از دانش‌آموزان خواست تا در نمازشان برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج) دعا کنند و یاد خدا را در دل‌های خود زنده نگه‌دارند.

گفتنی است؛ در پایان با استقبال پر شور ۱۲۰ عضو طرح، نماز ظهر و عصر به جماعت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =