رتبه اول جشنواره قصه گویی منطقه 4 کشور به قصه‌گوی کانون خراسان جنوبی رسید

سیده ملیحه قریشی‌زادگان مربی فرهنگی کانون شماره یک طبس با روایت قصه¬ی «طبل جادویی» رتبه اول بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 4 کشور را در کرمان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، با اعلام نتایج بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی منطقه 4 کشور که طی روزهای 6 و 7 آذر ماه 1397 در استان کرمان برگزار شد، سیده ملیحه قریشی زادگان مربی فرهنگی کانون شماره یک طبس  با قصه‌ی «طبل جادویی» رتبه اول این جشنواره را به خود اختصاص داد و به مرحله کشوری این رویداد بزرگ فرهنگی که قرار است شب یلدا در تهران با حضور برترین قصه گویان ایرانی و خارجی برگزار شود، راه یافت.

هم­‌چنین هیأت داوران متشکل از علی خانجانی، سید علی کاشفی خوانساری و مجید قناد دو قصه‌­گوی دیگر از کانون خراسان جنوبی به نام‌­های معصومه جلالیان مربی مسئول کانون شماره 2 طبس با قصه «سمین قصه‌ها و افسانه‌ها» و محمد صفاری مهربان مربی کتابخانه سیار روستایی طبس  با قصه‌ی «چگونه ستارگان به آسمان آمدند» را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 4 کشوری با حضور قصه گویان استان­‌های  خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و کرمان شامگاه 7 آذر 1397 در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =