کد خبر: 284079
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
حیوانات دانشمند در پنج کتاب معرفی شدند

«حیوانات دانشمند» نوشته‌ی لیون گری به بررسی مهارت‌های حیوانات در ساخت و ساز، برقرار کردن ارتباط، شیوه‌های پنهان شدن و شیوه‌ی سازگاری آنان با محیط پرداخته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «حیوانات ابزارساز در حیات‌وحش»، «حیوانات ردیاب در حیات‌وحش»، «حیوانات تغییر شکل دهنده در حیات‌وحش»، «حیوانات پیغام‌رسان در حیات‌وحش» و «حیوانات مهندس در حیات‌وحش» عنوان کتاب‌های این مجموعه است.

بر اساس این خبر، هر کتاب هویت مستقل دارد و کودکان ۹ تا ۱۲ سال مخاطبان آن هستند.

این آثار که از سوی مجید عمیق ترجمه شده‌، همراه با بخش‌های ویژه‌ای در قالب جعبه‌ی دانستنی‌ها، متن اصلی، توضیح عکس‌ها و تصویرها درک مسایل را برای مخاطب راحت کرده ‌است.

در بخش جالبی از مجموعه‌ی با «حیوانات دانشمند» با مطالبی با عنوان «تقلید از طبیعت» همراه می‌شویم. برخی از شیوه‌هایی را که انسان‌ها با الهام از دنیای حیات‌وحش به کار گرفته‌اند در این بخش عنوان شده است.

هر یک از این دانشنامه‌ها که با واژه‌نامه‌ و نمایه همراه‌ است، ۶هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

این آثار با رعایت کامل قانون بین‌المللی حق نشر (کپی رایت) و اجازه‌ی رسمی انتشارات Brown Bear از کشور انگلستان به چاپ رسیده‌ است.

گفتنی است هر یک از کتاب‌های این مجموعه در ۳۲ صفحه رنگی و با شمارگان ۷۰۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =