کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حلقه تکمیل کننده آموزش و پرورش است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حلقه تکمیل کننده خدمات آموزش و پرورش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، محمدحسین فیروزی شامگاه پنج شنبه در آیین اختتامیه اولین مهرواره منطقه دو کشوری بووکه بارانه که در سینما بهمن سنندج برگزار شد گفت: مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معماران انتخاب های خوب برای کودکان و سازندگان زندگی بهتر برای قشر کم سن و سال جامعه هستند.

حسین فیروزی اظهار داشت: این افراد می توانند آینده ای بهتر برای کودکان ما رقم زده و عاملی برای ساختن برای ساختن جامعه بهتر باشند.

وی افزود: اگر در آموزش و پرورش برای تربیت فکری کودکان، فضا و تخصص لازم وجود ندارد، حلقه فکری بسیار خوبی برای این مهم در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهیا است.

معاون استاندار کردستان تاکید کرد: فیلمسازان، شعرا، هنرمندان و نویسندگان برجسته زیادی در همین کانون ها تربیت شده و اکنون به فعالیت در بخش های مختلف در کشور مشغول هستند.
وی با بیان اینکه علاوه بر خانواده، نظام اجتماعی ما نیز برای ساختن انسان ها باید نظام مند باشد، یادآور شد: یکی از ساختارهای خوب و نظام مند برای دستیابی به هدف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه گفت:کردستان استان فرهنگی و سرزمین دف و نواهای عرفانی است و انتخاب میزبانی این مهرواره در ماه ربیع الاول در کردستان همسو با این نواها شده و یک انتخاب درست بوده است.

اولین مهرواره منطقه دو کشوری بووکه بارانه 7 و8 آذر ماه سال 97 در سنندج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =