«راه خونه‌ی فرشته‌ها» از مازندران می‌گذرد

نمایش «راه خونه‌ی فرشته‌ها» به‌نویسندگی حمیده ناجی و کارگردانی محمدعلی یزدان‌شناس از ۱۷ تا۳۰ آذر ۱۳۹۷ در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این نمایش در سال ۱۳۹۵ تولید شده است و پس از اجرا در بوشهر، این بار در مازندران اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش در نمایش «راه خونه‌ی فرشته‌ها» دخترک غمگین از آن که بادبادکش، باز هم در مسابقه برنده نشده، با خدا درد دل و با ناراحتی، بادبادکش را رها می‌کند و می‌رود، زمانی نمی‌گذرد که بادبادک جان می‌گیرد و بر آن می‌شود تا آرزوی دخترک را به فرشته‌ها برساند.

او در مسیرش، با شخصیت‌های گوناگونی مواجه می‌شود و هر بار خواسته‌ی هر یک را با مهربانی برآورده می‌کند و در این مسیر به هر آنچه سر راهش قرار می‌گیرد، شادی، امید و مهربانی می‌بخشد…

در این نمایش درنا همتی، علی بهزادی، مینا خواجه‌زاده، زهرا آرچین، ایمانه رجبی و آناهیتا یزدان‌شناس ایفای نقش می‌کنند.

 موسیقی این نمایش را محمد رنجبردهقان و شهرام شاه‌میری، طراحی و ساخت عروسک‌ها را علی بهزادی و فاطمه صداقت، طراحی صحنه و لباس را ندا کلبعلی و مسوولیت نور و صدا را مجید برنتی برعهده‌ دارند.

هم‌چنین  ترانه‌های نمایش را علی بهزادی سروده است و سروش دیانتی انیمیشن‌های آن را ساخته و علی‌رضا اوجی پوستر را طراحی کرده است.

این نمایش به سفارش اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بخش حمایت از نمایشگران کانون تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =