کد خبر: 284089
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کانون تجلی امید به آینده است

تلاش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلی امید به آینده است و برای آینده بهتر، باید سرمایه‌گذاری مناسب داشته باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری مدیرعامل کانون در آیین معارفه مدیرکل جدید کانون استان خراسان رضوی در مشهد از کانون به عنوان یک مرکز دایمی رشد خلاقیت کودکان و از اثرگذارترین مراکز فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف نام برد که در سپهر آسمان موفقیت‌هایش، چهره‌های موفقی را می‌بینیم که تجربه‌ی کانونی بودن دارند.

وی با اشاره به این که برای بنای آینده کشور و برای داشتن یک معماری باشکوه در آینده، به مواد اولیه و مقدمات متعددی نیاز داریم، افزود: مهم‌ترین چیزی که برای بقای آینده لازم است نیروی انسانی و افراد جامعه‌پذیر، خلاق و قانون‌مند است، افرادی که مهارت‌های زندگی را کسب کرده باشند.

مدیرعامل کانون یادآور شد: کانون مهارت‌های زندگی را با روش‌های خلاقانه و غیرمستقیم به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد. کار در کانون یک جهاد به حساب می‌آید و کسانی که در کانون کار می‌کنند با عشق و علاقه‌شان با خدا معامله کرده‌اند.

نظری هم چنین درباره مدیرکل جدید کانون خراسان رضوی گفت: ابراهیم زره‌ساز یک چهره فعال و هنرمند است که در حوزه‌های مختلف تجربه داشته و آگاه به تاثیر مدیریت فرهنگی با رویکرد تحلیلی است. مدیران فرهنگی اقتضاء‌های فرهنگ را بهتر می‌شناسند و حضور این مدیر جدید که دارای شناخت از ظرفیت‌های استان و تجارب هنری و تعامل سازنده با هنرمندان هستند نویدبخش موفقیت‌های زیادی در آینده نه چندان دور است.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ظهر روز دهم آذر ۱۳۹۷ در مرکز تخصصی تئاتر کودک کانون مشهد با حضور هنرمندان، مسئولان استانداری و آستان قدس رضوی، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان فرهنگی هنری استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این آیین از تلاش‌های رضا قمرزاده سرپرست سابق کانون استان نیز قدردانی شد.

بر اساس این گزارش سعید صالح مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این آیین با  تاکید بر این که جامعه ما به افرادی نیازمند است که علاوه بر پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی بتوانند تخیل و خلاقیت و قدرت تغییر در نظام اجتماعی و روابط فرهنگی خودشان را داشته باشند، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند این تخیل و خلاقیت را پرورش دهد و نقش موثر و مهمی در تربیت افراد داشته باشد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل جدید کانون استان نیز در سخنانی توسعه مشتریان تولید، محتوا محوری و روزآمدسازی فعالیت‌های فرهنگی، مبتنی بر ارزش‌ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی و توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانان با ملاحظه نیازهای مهارتی، استعدادها و علایق اختصاصی نوجوانان و بسترسازی جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و استعدادهای نوپا در شهرستان‌ها را از اولویت‌های کاری خود در مسئولیت جدید اعلام کرد.

رضا قمرزاده سرپرست سابق کانون استان نیز به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های همکاران کانون استان خراسان رضوی، اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت‌های مربیان و کارشناسان کانون شناخته شود وقدرشان را بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =