همکاران کانون مانند اکسیر نایاب هستند

سرپرست سابق کانون استان بر لزوم شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران کانون و به کارگیری آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون استان در روز شنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷ با حضور مسوولین استانی و کشوری در مرکز فرهنگی هنری شماره ۷ کانون مشهد برگزار شد.

رضا قمرزاده سرپرست سابق کانون در این مراسم حضور در کانون خراسان رضوی را توفیق الهی دانست و گفت: به دو دلیل گزارش عملکرد نمی‌دهم، اولاً خودم را نسبت به شهدا و فرزندان این مرز و بوم و پاسخ به توقعات مقام معظم رهبری برای کودکان، مدیون می‌بینم و معتقدم عملکردم نسبت به این موارد ناچیز است. در بیان دلیل دوم نیز باید بگویم، هر آنچه انجام شده محصول یک خرد جمعی و یک همت گروهی بوده است.

سرپرست سابق کانون خراسان رضوی ادامه داد: پیرامون توانمندی‌ها و ظرفیت‌های همکاران استان خراسان رضوی، خطاب به جناب آقای زره‌ساز مدیرکل جدید کانون می‌گویم: مربیان و کارشناسان کانون مانند اورانیوم غنی شده و اکسیر نایاب هستند که باید قدرشان دانسته شود و ظرفیت‌های آنها شناخته شود و در جای خودش مورد استفاده قرار گیرد.

ایشان در رابطه با شخصیت مدیر کل جدید استان نیز گفت: توانایی‌ها و ظرفیت‌های جناب آقای زره‌ساز نیز با نیاز کانون تطبیق دارد و این انتخاب معنای واقعی فَیَتَّبعونَ اَحسن است و ما قطعا شاهد روزهای خوب در کانون با حضور ایشان خواهیم بود چرا که ایشان فردی نیکو، فرهیخته، هنرمند و شاعر و اهل ادبیات هستند.

گفتنی است رضا قمرزاده به مدت ده ماه سرپرستی کانون خراسان رضوی را برعهده داشت و جای خود را به ابراهیم زره‌ساز داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =