اختتامیه سومین جشنواره «نماز ستون دین» ۲۷ دی‌ماه در تبریز

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم اختتامیه‌ی سومین جشنواره‌ی «نماز ستون دین» در ۲۷ دی‌ماه سال جاری، در تبریز خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، علی بینش با علام این مطلب گفت: سومین جشنواره‌ی «نماز ستون دین» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی در عین حال افزود: شیوه‌نامه این جشنواره فروردین ماه سال جاری به مراکز فرهنگی هنری کانون استان ارسال شده بود.

مدیر کل کانون استان با بیان این‌که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند سراسر استان تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند گفت: آثار بخش‌های ادبی با موضوع «خاطره‌ی اولین نماز جماعت من» ، هنری با موضوع «نماز و احساس من»، و نیز بخش نشریه‌ی الکترونیکی و بخش ویژه‌ی پژوهشی مورد داوری قرار گرفته و از برگزیدگان همزمان با مراسم اختتامیه، تقدیر خواهد شد.

وی پرورش حس دینی در کودکان و نوجوانان و نهادینه شدن مکارم اخلاقی، توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و تبیین اهمیت، ارزش و ضرورت آن در بین کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

گفتنی است با مصوبه‌ی شورای فرهنگی کانون آذربایجان شرقی، آیین اختتامیه‌ی این جشنواره، پنج‌شنبه ۲۷ دی‌ماه سال جاری در مجتمع کانون تبریز و با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =