کشف استعدادهای نوشکفته هنری و تولید آثار نمونه از اولویت‌های کاری کانون استان خواهد بود

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون خراسان رضوی در جمع کارشناسان و مسوولان مراکز کانون استان به تبیین سیاست‌های کاری خود پرداخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این نشست که در روز یکشنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۷ برگزار شده بود، اولین دیدار رسمی ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون با اعضای ستاد و مربیان مسوول مراکز پس از مراسم معارفه بود.

مدیرکل کانون به شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان در مراکز کانون اشاره کرد و گفت: کانون فرصت بسیار گرانبها در کشف و پرورش و آموزش استعدادهای نو است و قاعدتا فرصتی برای تولید و عرضه محصولات ناب با همراهی هنرمندان و نخبگان برای کودکان و نوجوانان و می‌توان براساس همین ظرفیت، شالوده بچه‌های ایران اسلامی را رشد و نمو داد.

زره‌ساز در ادامه سخنان خود، قرآن و عترت، هویت اسلامی- ایرانی، و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی که دهه امید، توسعه و پیشرفت است را مبنای فعالیت‌های خود دانست و گفت: توجه به اخلاق، خانواده، آداب و رسوم و سنت‌های اجتماعی به ویژه در این استان با محوریت امام مهربانی‌ها حضرت ثامن‌الائمه علی‌ابن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) با فرهنگ میزبانی و همجواری را سرلوحه کارم قرار خواهم داد.

او توسعه مشتریان تولید، محتوا محوری و روزآمدسازی فعالیت‌های فرهنگی، مبتنی بر ارزش‌ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی و توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانان با ملاحظه نیازهای مهارتی، استعدادها و علایق اختصاصی نوجوانان و بسترسازی جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و استعدادهای نوپا در شهرستان‌ها را از اولویت‌های کاری خود در مسئولیت جدید اعلام و اظهار امیدواری کرد که با همراهی همکاران فعال و دلسوز در کانون خراسان رضوی بتواند برای نسل نوپای این خطه مثمر ثمر باشد.

ابراهیم زره‌ساز، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد است که بیش از یک دهه معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان خراسان رضوی و عضو شورای بازبینی مشهد بوده است.

او همچنین دبیر دهمین جشنواره فیلم رویش بوده است و در کارنامه‌اش کارگردانی و تهیه‌کنندگی تعداد زیادی فیلم‌های کوتاه و مستند و همچنین دبیری و مسئولیت برگزاری برخی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و سینمایی به چشم می‌خورد.

گفتنی است در این نشست رضا قمرزاده سرپرست سابق کانون خراسان رضوی نیز حضور داشت و از خدمات فهیمه سلجوقی کارشناس سابق کانون که به مقام بازنشستگی نائل گشته بود تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =