کد خبر: 284124
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
بازدید 457
بازسازی مراکز فرهنگی و هنری قدیمی کانون کرمان ضروری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: مراکز فرهنگی و هنری با قدمت بالا در سطح استان نیازمند بازسازی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمان؛ محسن روحی در نشست بررسی طرح پالایش تصویری شهرستان کرمان  که با حضور استاندار ، فرمانداز و شهرداران کرمان در محل فرمانداری برگزار شد افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان داری ۴۴ مرکز ثابت و پنج مرکز فرهنگی و هنری سیار  و ۲ مرکز پستی است.
وی مشکل اصلی کانون را عدم وجود سند برای مراکز عنوان کرد وگفت: مراکزی که سند نداشته باشند برخی از بودجه ها تعلق نمیگرند که باید برای این مهم تدبیری اندیشیده شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به قدمت پنجاه ساله کانون اشاره کرد و افزود: بعضی از مراکز که جزو اولین مراکز تاسیس شده در کشور هستند؛ نیاز مبرم به بازسازی دارند.
روحی با اشاره به اینکه اکثر مراکز کانون در پارک های شهرستان ها بنا شده اند خاطرنشان کرد: از شهرداری ها خواست در این زمینه همت کنند تا مراکزی که سند ندارند؛ جهت ثبت سند به نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام شود .
در این نشست شهردار اندوجرد اعلام آمادگی کرد که می تواند زمین یا ساختمانی در اختیار کانون قرار دهد.
علی بابایی فرماندار کرمان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان میزبان مرحله منطقه ۴ جشنواره قصه گویی قدردانی کرد.

زهرا ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان ،ضمن تشکر از شهردار به جهت اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در سطح شهر٬از انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف استمرار  انجام اقدامات فرهنگی و هنری در طول سال خبرداد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =