نشست کارشناسان ادبی منطقه ۲ کانون در کرمانشاه

نشست دو روزه کارشناسان ادبی کانون استان‌های منطقه ۲ کشور، با حضور استان‌های: ایلام، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست دو روزه کارشناسان ادبی کانون استان‌های منطقه ۲ کشور، با حضور استان‌های: ایلام، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از امروز دوشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۷ آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

"فروغ شایگان"، کارشناس ادبی کانون کشور که مدیریت برگزاری این نشست را بر عهده دارد، در تشریح این نشست گفت: در روز اول نشست، کارشناسان ادبی استان‌های میهمان، یک برنامه شاخص و موثر خود که در استان اجرا شده و به نتیجه مطلوب رسیده است را معرفی می‌کنند.

شایگان همچنین افزود: در بخشی دیگر از این نشست، شیوه‌های نظارت و هدایت کارشناسی هر استان بر کار مربیان و رابطان ادبی در بخش کارگاه‌های ادبی خلاق و مکاتبه‌ای مطرح می شود.

او با اشاره به حضور کارشناسان ادبی کانون کشور، از ارائه توصیه‌ها و پیشنهادهای مختلف از سوی این کارشناسان خبر داد.

تجزیه و تحلیل فعالیت‌های شاخص ادبی در کانون استان‌ها، ویژگی کلاس‌ها و کارگاه‌های ادبی، و... از جمله دیگر برنامه‌های این نشست است.

کارشناسان ادبی میهمان، در بخشی از این برنامه، با استاد محمدجواد محبت، شاعر پرآوازه کودک و نوجوان نیز دیدار خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =