مرکز فراگیر کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان مهمان دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه

مربیان مرکز فراگیر کانون سیستان و بلوچستان با حضور در کنار دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه روز جهانی معلول را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مرکز فراگیر استان مهمان دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه بود.

در این ویژه برنامه، که به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد، همکاران مرکز فراگیر با حضور در مدرسه‌های بهاران(دخترانه) و باغچه‌بان(پسرانه) لحظه‌های شادی را برای مخاطبان خود خلق کردند.

قصه‌گویی نخستین برنامه‌ای بود که برای دانش‌آموزان اجرا شد و پس از آن، با توجه به شرایط جسمی آنان بازی و سرگرمی و فعالیت کاغذ و تا بود که حس رقابتی شیرین را در آنان برانگیخت.

مربیان هم‌چنین با معرفی فعالیت‌های مرکز فراگیر کانون، برای کسانی که هنوز عضو کانون نبودند، از آنان دعوت کردند برای کسب مهارت‌های بیشتر به مرکز مراجعه کنند.

قابل ذکر است مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۴ در زاهدان افتتاح شد تا در کنار آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش به کودکان دارای نیازهای ویژه، و در راستای تحقق شعار«بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان کشور از خدمات کانون» مهارت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی را به آنان آموزش دهد و با شناسایی استعدادهای این عزیزان، زمینه‌ی پرورش استعدادها را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =