آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی، ضامن سلامت کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در حاشیه همایش مربوط به مبارزه با بیماری ایدز و ویروسHIV، گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی، ضامن سلامت کودکان و نوجوانان برای ایفای حقوق شهروندی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با هفته مبارزه با بیماری ایدز و ویروسHIV، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان، ضمن حضور در این همایش و با یادآوری شعار امسال کانون با عنوان «خوب زندگی کردن، تمرین می‌خواهد»، خاطرنشان کرد: همین آموزش‌ها و توسعه مهارت‌ها است که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت شهروندانی واجد شرایط با استانداردهای لازم، برای زندگی اجتماعی با پیچیدگی‌های روزافزون باشد.

احدزاده افزود: در سایه آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی، می‌توان نسبت به پیشگیری از بسیاری پدیده‌های آسیب‌زا به زندگی فردی و اجتماعی اقدام کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان سالم و دارای مهارت‌های زندگی اجتماعی، می‌توانند جامعه‌ای بانشاط، بالنده و توسعه محور را موجب شوند و چنین انسان‌هایی هستند که با ذهنی خلاق و شکوفایی خود در زمینه‌های فرهنگی، ادبی و هنری، حرکت دهنده اجتماع به سمت‌وسوی آفرینش‌های فکری باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =