دومین مرکز فراگیر کانون خراسان جنوبی به زودی افتتاح می‌شود

در آستانه گرامی‌داشت روز جهانی معلولان مدیر کل کانون خراسان جنوبی از راه اندازی دومین مرکز فراگیر در شهرستان قاینات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در آستانه سیزدهم آذر ماه و روز جهانی معلولان طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان از راه اندازی دومین مرکز فرهنگی هنری فراگیر در شهرستان قاینات  در آینده نزدیک خبر داد.

حمیدی اضافه کرد: با انجام عملیات بهسازی در مرکز فرهنگی هنری قاین و تجهیز این مرکز به دستگاه‌هایی نظیر به دید، برجسته نگار، کتاب‌های بریل و امکانات صوتی و تصویری، کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه (نابینا، ناشنوا و معلول جسمی و حرکتی) در شهرستان قاینات  می توانند در کنار دیگر اعضا از خدمات فرهنگی ، هنری کانون بهره مند شوند.  

مدیر کل کانون پرورش فکری استان تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز فراگیر کانون در راستای اجرای عدالت اجتماعی و ارایه خدمات فرهنگی، هنری برای همه‌ی کودکان و نوجوانان، شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان دارای شرایط ویژه و یکی از مطالبات به حق خانواده‌های این عزیزان می باشد.

حمیدی در پایان سخنانش یادآور شد: مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند اولین مرکز فراگیر در استان خراسان جنوبی است که در اردیبهشت سال 1395 در شهرستان بیرجند خدمات خود را برای کودکان و نوجوانان دارای  نیازهای ویژه آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =