با امید، پویایی و نشاط ارزش‌های انقلاب را به کودکان انتقال دهیم

مسئولان کارگروه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در شیراز دیدار و به ارائه نظرها و برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، دراین دیدار، زهرا افتخاری، مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر فارس، با اعلام برنامه‌های شاخص ایام فجر انقلاب اسلامی با هدف آشنایی بیشتر و بهتر کودکان و نوجوانان با پیام انقلاب، گزارش فعالیت‌های فرهنگی وهنری کانون فارس را در جمع مسئولان استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ارائه کرد. در این دیدار، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بر انتقال مؤثر پیام‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به ذهن کودکان و نوجوانان با مشارکت اعضای کمیته تأکید کرد.

افتخاری، مدیر کل کانون استان و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از تأثیرگذارترین و پیام محورترین انقلاب‌های مردمی دنیاست گفت: باید با اجرای برنامه‌های متنوع، فراگیر و شایسته، در انتقال آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد با عنصر امید، پویایی ونشاط قدم برداشت و به ویژه شایسته است در حوزه کودک و نوجوان برجسته‌تر تلاش کنیم ومفاهیم و ارزش‌های انقلاب را به گروه مخاطب انتقال دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =