«رفیع افتخار»؛ میهمان ویژه اختتامیه برنامه‌های هفته کتاب‌خوانی در کرمانشاه

اختتامیه برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون استان کرمانشاه، با تجلیل از کتاب‌خوانان برتر و طرح‌های برگزیده کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه‌برنامه «تمرین زندگی در سایه کتاب» با هدف تجلیل از برگزیدگان کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز کانون این استان برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که در روز یکشنبه 18 آذر ماه 1397 در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد، ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، از یازده مرکز برگزیده کانون استان کرمانشاه در طرح کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل می‌شود.

بر همین اساس، دعوت از «رفیع افتخار»، نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشور برای حضور در این ویژه‌برنامه صورت گرفته است و او میهمان اختتامیه ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان کرمانشاه خواهد بود.

«رفیع افتخار» متولد ۱۳۳۹ در تهران و کارشناس ارشد کشاورزی است.

او تالیف کتاب برای نوجوانان را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

از آثار این نویسنده می‌توان به «طپش»، «طلسم خانه عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها» و... اشاره کرد.

همچنین در ادامه حضور «افتخار» در کرمانشاه، او با اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه نشستی را برگزار می‌کند تا شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی بیشتر با این نویسنده به نقد و بررسی آثارش نیز بپردازند.

در مراسم «تمرین زندگی در سایه کتاب»، از میان  45 طرح کتاب‌خوانی اجرا شده در سطح مراکز کانون استان کرمانشاه، از یازده مرکز برگزیده قدردانی می‌شود.

همچنین، هفتاد نفر از اعضای دختر و پسر فعال کتاب‌خوان در مراکز کانون استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نمایشگاه طرح‌های کتاب‌خوانی مراکز کانون استان کرمانشاه نیز در حاشیه برگزاری این مراسم و در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش افتتاح می‌شود که این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازید همه علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =