کد خبر: 284170
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
بازدید 887
نمایش "قصه های جادویی در سرزمین عجایب" بر روی سن کانون زنجان

نمایش شاد و موزیکال "قصه های جادویی در سرزمین عجایب" با همکاری کانون پرورش فکری کودکان استان زنجان و گروه نمایش پوپک در سالن سینمای کانون به مدت ۱۵ روز بر روی سن می¬رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ نمایش" قصه­های جادویی در سرزمین عجایب "به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ابوالفضلی از گروه نمایشی پوپک با اهداف پرورش سطح آگاهی، خلاقیت، آسیب های اجتماعی و نشاط کودک در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تاریخ ۱۰ الی ۲۵ آذرماه ویژه کودکان آماده اجرا می باشد.

محوریت نمایش با شخصیت­های اصلی حسن کچل و ننه حسن و با ساختار شکنی و ادغام  چند داستان  خاطره­انگیز قدیمی نظیر دهقان فداکار، چوپان دروغگو، مدرسه موشها، روباه و زاغ، و غیره با سبک و اجرایی متفاوت و شاد و موزیکال پایه­ریزی  شده است این نمایش در چهار اپیزود متفاوت اجرا می گردد.

شایان ذکر است که در نمایش به صورت غیر مستقیم به مواردی نظیر کودکان و آسیب­های اجتماعی و دنیای مجازی پرداخته شده و نیز با تعامل و کنش و واکنش­ها و سوال و جواب­هایی که در راستای نمایش با تماشاگران صورت می­گیرد  با نتیجه­گیری توسط تماشاگران و پایان باز نمایش به اتمام می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =