ویژه برنامه‌های روز جهانی معلولان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز جهانی معلولان، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،چند ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 12 آذر 97، هم‌زمان با روز جهانی معلولان، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند برنامه در پاسداشت این مناسبت اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع که به عنوان مرکز فراگیر استان فعالیت می‌کند با دعوت از 170 عضو دارای نیازهای ویژه مراسم جشنی را برگزار کرد.

اجرای نمایش خلاق توسط اعضا، مسابقه، بازی و سرگرمی، خوانش بیانیه روز جهانی معلولان و قصه‌گویی از فعالیت‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در مرکز فرهنگی و هنری الوند هم به این مناسبت کارگاه فرزندپروری با موضوع چگونگی برخورد با فرزندان دارای نیازهای ویژه برگزار شد.در این برنامه هم‌چنین والدین اعضا با شیوه‌های آموزش به فرزندان برای برخورد مناسب با افراد دارای نیازهای ویژه آشنا شدند.

این مرکز برنامه‌ای هم برای 48 دانش‌آموز دختر ابتدایی اجرا کرد و به آنها راهکار برخورد مناسب با افراد دارای نیازهای ویژه را با حضور کارشناس بهزیستی شهرستان البرز آموخت.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه هم با دعوت از یک کارشناس روانشناسی تربیتی، نشستی آموزشی برای والدین اعضا برگزار کرد.

در این نشست، مهمانان برنامه با شیوه‌های برخورد مناسب با افراد دارای نیازهای ویژه آشناتر شدند و چند شیوه آموزشی برای برخورد فرزندانشان با این افراد فراگرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =