نشست «بال‌های کاغذی»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه «بال‌های کاغذی» با حضور اعضای نوجوان برگزار شد.

محبوبه بزم‌آرا در توضیح این خبر گفت: هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه مشترک مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان و اداره فرهنگی- اجتماعی شهرداری منطقه ۹ مشهد عصر سه‌شنبه بیست و نهم آبان‌ماه با حضور اعضای کتابخوان و صاحب قلم انجمن ادبی آفتاب در هتل آبان مشهد برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با حضور مسئولین و مدیریت شهرداری منطقه ۹، جمعی از نویسندگان و شاعران مطرح حوزه نوجوان و اعضای انجمن ادبی آفتاب برگزار شد؛ اعضا ضمن خوانش آثار، انتظارات و پیشنهادات خود در زمینه راه‌های توسعه کتاب‌خوانی و دسترسی آسان به منابع مطالعاتی را با مسئولین شهرداری در میان گذاشتند.

قاسم رفیعا، عباسعلی سپاهی، حسین لعل‌بذری، لیلا صبوحی و سروش مظفرمقدم از جمله شاعران و نویسندگانی بودند که دراین جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ضرورت تعامل سازمان‌ها با یکدیگر و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های کانون در راستای توسعه و ترویج فرهنگی کتاب‌خوانی توصیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =