طرح و برنامه‌های فرهنگی‌ و هنری شهرستان کرکودی توسعه می‌یابد

نماینده مردم شهرستان کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه در حال ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردکوی ابراز خرسندی کرد که با احداث این نهاد تخصصی در آینده‌ی نزدیک، طرح و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان توسعه می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، رامین نورقلی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کرکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی‌هنری کانون کردکوی، نقش اساسی این نهاد تخصصی را در زمینه غنی‌سازی مطلوب و اثربخش اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مهم دانسته و ابراز خرسندی کرد که با احداث کانون پرورش فکری کردکوی در آینده‌ی نزدیک، طرح و برنامه‌های فرهنگ و هنری در این شهرستان توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به این مطلب که از طریق مراجع ذیربط، پیگیر تخصیص اعتبار نهایی این پروژه هستیم، اظهار داشت: کانون پرورش فکری شهرستان کردکوی مطالبه‌ی فرهنگی کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان است و ما از هیچ تلاش و کوششی برای تعجیل در راه‌اندازی آن دریغ نخواهیم کرد.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با هم‌راهی نورقلی‌پور در بازدید از این پروژه، ضمن درخواست افزایش تخصیص اعتبار پروژه‌ی کانون کردکوی با هدف تسریع در ساخت و افتتاح مرکز هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ارائه‌ی گزارشی از عملکرد مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرداخته و تصریح کرد: در آینده‌ی نزدیک با راه‌اندازی این مرکز بستر مناسب برای تربیت نسلی خلاق و صاحب اندیشه فراهم شده و کودکان و نوجوانان این شهرستان از نعمت کتاب و سایر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به این که توسعه‌ی طرح‌های زیرساختی کانون در گرو مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی است اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف هریک به سهم خود زمینه‌ی حمایت و همکاری از فعالیت‌های بنیادی کانون پرورش کودکان و نوجوانان را فراهم سازند.

گفتنی است این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در مجاورت شهرداری و محوطه پارک بازی این شهرستان واقع شده و عملیات احداث آن توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =