کد خبر: 284183
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
بازدید 1493
آثارادبی اعضای مرکز کانون کوهدشت به چاپ رسید

آثار ادبی 6 عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان کوهدشت لرستان در دو کتاب«از ویترین کتابخانه تا خیابان بارانی» و «پاییز نارنج» به چاپ رسیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، آیین رونمایی از دو کتاب «از ویترین کتابخانه تا خیابان بارانی» و «پاییز نارنج» باحضور اعضا ومربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان کوهدشت دراداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش: در این مراسم از دو مجموعه داستان کوتاه «از ویترین کتابخانه تا خیابان بارانی»(داستان کوتاه نوجوان) و«پاییز نارنج» (داستان کوتاه بزرگسال) رونمایی و نسخه هایی ازکتاب به همراه لوح تقدیر به اعضای نویسنده اهدا شد. در ادامه نیز، هر کدام از نویسنده ها، بخش کوتاهی از داستان خود را برای حاضران قرایت کردند

گفتنی است؛ پس از دریافت فراخوان برای انتشار این دومجموعه، داستان هایی از اعضای کانون به دبیرخانه این نشر صورت گرفت و پس از داوری بیش از 700 اثر رسیده، داستان هایی از 50 نویسنده ی بزرگسال و 66 نویسنده ی نوجوان انتخاب شدندکه دراین میان، 6 اثر از اعضای مرکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوهدشت، جهت چاپ معرفی شدند.

اسامی اعضایی که داستانشان در این مجموعه به چاپ رسید: هستی آزادبخت، مهدیه سهرابی، دیما خدادادی، فاطیما محمدزاده ، معصومه رحمتی، فاطمه عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =