هم‌افزایی نهادهای فرهنگی راهی موثر برای فراهم‌سازی نشاط و سرگرمی عمومی است

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در دیدار با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، هم‌افزایی نهادهای فرهنگی را راهی موثر برای فراهم‌سازی نشاط و سرگرمی عمومی بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این دیدار که کارشناسان مالی و روابط عمومی او را همراهی می‌کردند، با اشاره به توانمندی‌های مربیان و ظرفیت‌های غنی کانون اظهار داشت: هم‌افزایی و به اشترک‌گذاشتن امکانات و ظرفیت‌های این دو نهاد فرهنگی می‌تواند مسیری مطمئن به منظور ارتقاء سطح فرهنگی و توان‌مندی شهروندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان باشد.

وی ضمن ارائه‌ی گزارشی از برنامه‌های فرهنگ‌محور کانون پرورش فکری که با هدف ارتقای ‌سطح دانش و فرهنگ عمومی کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد، بیان کرد: این آمادگی وجود دارد که با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه تئاتر و نمایش‌های میدانی، نشاط اجتماعی را در بین شهروندان گرگانی تقویت کرده و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی به شکل جذاب و هنرمندانه در سطح جامعه باشیم.

در این دیدار کریم علمی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و شهرداری گرگان ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کانون گلستان بیان کرد: هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل موجب ارایه‌ی مطلوب‌تر برنامه‌های میدانی و پرمخاطب می‌شود.

علمی در این نشست به مواردی هم‌چون آموزش‌های شهروندی، تحکیم بنیان خانواده، تفکیک زباله از مبدا، تکدی‌گیری و ترافیک شهری به عنوان دغدغه‌های سازمانی اشاره داشته و بیان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با بهره‌گیری از توانمندی‌های مربیان متخصص کانون پرورش فکری آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

مشارکت در برگزاری جشنواره‌های مختلف استانی، پرداختن به موضوعاتی هم‌چون بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ و صیانت از محیط زیست، برپایی جشن ویژه کارکنان ادارات به همراه خانواده، برپایی نشست‌های تخصصی با افراد خردمند و صاحب اندیشه و فراهم آوردن زمینه مطلوب‌ برای ساعات ورزش بانوان کارمند در هفته از موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل کانون گلستان در این نشست بود.

در پایان مقرر شد در نشستی تخصصی کارشناسان هر دونهاد ظرفیت‌های مشارکتی را بررسی کرده و راه‌کارهای مربوطه را به منظور گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ها اعلام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =