گل لبخند هدیه‌ی مدیرکل و مربیان کانون گلستان به کودکان با نیازهای ویژه گرگانی

مدیرکل کانون گلستان هم‌زمان با روز جهانی معلولان با همراهی مربی‌مسئول و مربیان فرهنگی و هنری مجتمع گرگان در مرکز توان‌بخشی رویش حضور یافته و با اهدای بسته‌های فرهنگی و اجرای کارگاه‌های متنوع، گل لبخند را به کودکان بانیازهای ویژه‌ی گرگانی هدیه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان، آشنایی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه با برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون را از جمله اهداف جنبی این دیدار عنوان کرد و افزود: در مراکز فراگیر کانون این آمادگی وجود دارد تا این قشر از کودکان و نوجوانان در قالب کارگاه‌های متنوع فرهنگی‌هنری با مهارت‌های زندگی به روش ساده و جذاب آشنا شوند.

وی گفت: مراکز فراگیر کانون با در اختیار داشتن مربیان متخصص و آگاه به روان‌شناسی کودک و نوجوان زمینه‌ی اعتماد به توانایی را به سهم خود در کودکان و نوجوانان بانیازهای ویژه فراهم ساخته و موجب رشد استعداد و اعتماد به نفس در آنان می‌شود.

گفتنی است دل‌جویی مدیرکل کانون گلستان از کودکان و نوجوانان بانیازهای ویژه، اهدای تعدادی کتاب در حوزه‌ی کودک و نوجوان به کتاب‌خانه این مرکز، اهدای هدایایی به رسم یادبود به تمامی بچه‌ها و روایت قصه‌های شیرین و برپایی کارگاه‌های نقاشی و کاردستی توسط مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان یک روز به یادماندنی را در دفتر خاطرات کودکان و نوجوانان بانیازهای ویژه این مرکز ثبت کرد.

در ادامه سکینه تمسکنی‌زاهدی مسئول مرکز توانبخشی رویش ضمن ابراز خرسندی از حضور و مساعدت و همکاری خودجوش مدیرکل و مجموعه‌ مربیان کانون، بیان داشت: امروز با اجرای خوب و هنرمندانه مربیان کانون شاهد شادی و انرژی متفاوتی در بین بچه‌ها بودیم و امیدوارم با ادامه این همکاری، مهارت‌مندی و تقویت باورهای بچه‌ها از استعدادهای پنهان خود صورت گیرد.

وی به ‌منظور قدردانی، هدیه‌‎ای از دست‌ساخته‌های مربیان مرکز را به مدیرکل کانون گلستان اهدا کرد.

هم‌چنین لیلا مهشاد مربی‌مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان که هماهنگی این دیدار را برعهده داشت، با اشاره به طرح کانون‌مدرسه بیان کرد: اجرای این طرح حضور دوجانبه مربیان و کودکان بانیازهای ویژه در کارگاه‌های مرکز فراگیر و حضور مربیان کانون در برنامه‌های مرکز توانبخشی را می‌طلبد که خود ظرفیتی مناسب برای تقویت مهارت‌های این قشر از بچه‌ها به‌شمار می‌آید.

این بازدید، با اهدای هدیه‌ای از سوی مدیرکل کانون گلستان به فرزند بانیازهای ویژه‌ی محمد محمدپور یکی از همکاران پرتلاش کانونی به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =