کد خبر: 284189
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
بازدید 601
همکاری‌های مشترک کانون پرورش فکری فارس و بنیاد نخبگان استان

در نشست هم‌اندیشی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و رئیس بنیاد نخبگان فارس، فعالیت‌های کانون پرورش فکری و بنیاد نخبگان به اجمال گفته و بر همکاری‌های مشترک تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان، فعالیت های کانون را برشمرد و گفت: کانون با هدف شناسایی استعدادها و استعدادیابی و آموزش مهارت‌های زندگی در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی، پرورش کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد.

مدیر کل کانون فارس افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی اصلی‌ترین فعالیت و رسالت کانون است و در کنار فعالیت کتاب خوانی و امانت کتاب، 42 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی نیز در مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی انجام می‌پذیرد. وی در ادامه موفقیت‌های کانون در عرصه‌های ملی و بین المللی را برشمرد و به بررسی زمینه‌های همکاری مشترک پرداخت.

رئیس بنیاد نخبگان فارس نیز هدف بنیاد را شناسایی مخاطبان مستعد و هدایت به سوی نخبه شدن عنوان کرد که بیشترین توجه را به دانشجویان و استادان دانشگاه معطوف داشته است در حالی که لزوم توجه به نوجوانان و نخبه پروری در بنیاد احساس می‌شود؛ دکتر حبیب شریف افزود: بنیاد نخبگان فارس چند سالی است به دانش‌آموزان نگاه ویژه دارد و برنامه‌هایی را به نام «مدرسه فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی» راه‌اندازی و در شهرستان‌های مختلف هم اجرا کرده است.

وی لزوم همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با بنیاد نخبگان را ضروری دانست و بر هم‌افزایی و همکاری‌های بیشتر تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =