تشکیل کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از تشکیل کارگروه تخصصی ذیل شورای راهبردی توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در جلسه شورای اداری کانون با اشاره به  راه‌اندازی کارگروه توسعه مدیریت با ۵ کمیته تخصصی در استان اظهار داشت: تصمیمات مدیریتی و اداری می‌بایست در قالب این پنج کمیته تمامی مسائل مطالعاتی و اجرایی در استان بررسی و نتایج کمیته‌ها در کارگروه توسعه مدیریت استان مطرح و پس از تصویب به مرحله اجرا درآید.

رئیس کارگروه توسعه مدیریت استان گلستان با اشاره به این مطلب که اساس کار مدیریت علمی بر مبنای الگوی برنامه‌ریزی تاف (تهدید، آسیب، فرصت) مدنظر می‌باشد،  تصریح کرد: کمیته‌های ساختار و فناوری‌های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد از جمله پنج کمیته‌ای است که کارگروه توسعه مدیریت استان را تشکیل می‌دهند و سایر شوراها ذیل این کمیته‌ها پیگیری خواهند شد.

مدیرکل کانون گلستان خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه، طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری است که در این راستا با بهره‌گیری از تیم مشاوران علمی و متخصص و سامان‌دهی ستاد توسعه‌ی مدیریت استانی در شاخص‌های اختصاصی و عمومی و تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌ها، فعالیت‌ها پیگیری و توسط همین کمیته‌ها ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی با هدف ایجاد مدل مدیریتی نوین، بررسی و ساماندهی شوراها و تعیین شیوه‌های مشارکتی و واگذاری خدمات قابل ارائه تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =