کد خبر: 284203
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
بازدید 1107
داوران جشنواره سرود خوانی کانون تهران معرفی شدند

رقابت ۲۲ گروه سرود خوانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران در سیزدهمین جشنواره سرودخوانی روز پانزدهم آذر ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، سیزدهمین جشنواره سرودخوانی استانی در حالی برگزار می‌شود که در این دوره، بیش از بیست گروه سرود از مراکز فرهنگی هنری کانون استان طی دو روز ۱۵ و ۱۶ آذرماه ۱۳۹۷ در این جشنواره استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.  

بر اساس این گزارش، در دور سیزدهم از این رویداد آرش لطفی، سجاد تنها و آساره شکارچی داوری گروه‌های شرکت‌کننده را بر عهده خواهند داشت.

آرش لطفی کارشناس و مدرس موسیقی مراکز کانون استان است. وی آموزش موسیقی را از مدرسه صداوسیما و نزد اساتید بنام رشته موسیقی فراگرفته است.  وی هم‌اکنون به عنوان مدرس موسیقی و آهنگساز مشغول به فعالیت است. او همچنین مسئولیت بازبینی و پذیرش آثار شرکت‌کننده در این جشنواره را بر عهده داشته است.

آساره شکارچی متولد ۱۳۶۰ و دانش‌آموخته رشته موسیقی دانشکده هنرهای زیبا است. وی از نوازندگان توانای  ساز تنبک و کمانچه است و در این میان موفقیت‌هایی نیز در جشنواره‌های مختلف موسیقی کسب کرده است. مقام دوم تمبک نوازی در سال ۷۴ و ۷۵ جشنواره موسیقی فجر و همچنین مقام اول کمانچه( ردیف نوازی) در جشنواره  موسیقی دانشجویی سال ۸۰ از موفقیت‌های این هنرمند است.

سجاد تنها یکی دیگر از داوران دور سیزدهم جشنواره سرودخوانی است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

آهنگسازی آلبوم موسیقی و ترانه «جم جمک » کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در سال ۱۳۸۴، طراحی روش آموزش موسیقی کودک زنگوله  و سرپرستی ارکستر موسیقی زنگوله از سال ۱۳۹۴ را در کارنامه خود دارد.

جشنواره سرودخوانی مراکز کانون استان تهران روز پنج‌شنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۸/۳۰ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =