آغاز عملیات ساخت چهارمین آسمان نمای دیجیتال کانون در خراسان جنوبی

چهارمین آسمان نمای دیجیتال کانون خراسان جنوبی در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در حاشیه برگزاری گردهمایی مربیان مسؤول مراکز فرهنگی هنری کانون استان از راه‌اندازی  چهارمین آسمان نمای دیجیتال کانون خراسان جنوبی در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند خبر داد و گفت: با هدف پاسخ‌گویی به نیاز مخاطبان کودک و نوجوان و دوست‌داران علم نجوم از ابتدای سال 1397  سه آسمان‌نمای دیجیتال در شهرستان‌های درمیان، فردوس و طبس ساخته و تجهیز شد.

حمیدی اضافه کرد: عملیات ساختمانی چهارمین آسمان نمای دیجیتال  نیز از مدتی پیش در شهرستان بیرجند و مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند در مساحتی نزدیک به 50 متر مربع آغاز شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان تصریح کرد: با راه‌اندازی این آسمان نما، علاوه بر کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری بیرجند، دانش آموزان مدارس و تمامی علاقه‌مندان به علم نجوم می‌توانند با حضور در کانون شماره 2 بیرجند از امکانات آسمان نمای دیجیتال بهره‌مند شوند و ضمن رصد ستارگان با استفاده از امکانات تخصصی، لنزهای پیشرفته و دیجیتال زیبایی‌های آسمان را به نظاره بنشینند.

تجلیل از ویدا بزّی کارشناس آفرینش‌های ادبی استان که به افتخار بازنشستگی نایل آمد بود نیز از دیگر بخش‌های گردهمایی مربیان مسؤول مراکز فرهنگی هنری کانون استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =