نخستین نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه‌ی فجر در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: آگاهی‌بخشی و پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون دستاوردهای انقلاب را به آنان منتقل کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، با حضور کارشناسان و همکاران ستادی نخستین نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه‌ی فجر در کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان با تبریک در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران، به عنوان ملتی که سرنوشت خود را آگاهانه انتخاب کرد، در برابر ستم ایستاد و در این راه مشکلات فراوانی را تحمل کرد که در شرایط حساس این‌روزها هم با بصیرت می‌توانند از این پیچ تاریخی هم به سلامت عبور کنند.

معصومه هادی در دامه افزود: جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهاجم فرهنگی و... تنها بخشی از مشکلاتی بود که در این سال‌ها بر ملت ایران گذشت ولی با همه‌ی سختی‌ها از پای ننشستیم و انقلاب را به چهل سالگی رساندیم و این اتفاق نمی‌افتاد مگر با هم‌دلی و مهربانی.

وی در ادامه آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان را یکی از وظیفه‌های مهم کانون دانست و گفت: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ویژه برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی این دستاوردها را به آنان منتقل کنیم که با توجه به بالا بودن سطح اطلاعات آنان، ضروری است در این زمینه از عنصر خلاقیت بهره‌ی بیشتری ببریم.

هادی در پایان با تشکر از طرح دیدگاه و برنامه‌های پیشنهادی همکاران، بر استفاده‌ی بهینه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های با کیفیت و در عین حال موثر می‌تواند ما را در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب یاری رساند.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، همکاران حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را ارایه کردند تا در نشست‌های آتی مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =