کد خبر: 284215
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
بازدید 1486
هجدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در کانون قزوین برگزار شد

هجدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با رقابت ۷ گروه نمایشی از اعضای مراکز فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷، هجدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون استان قزوین  در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری قزوین برگزار شد.

این جشنواره با رقابت ۷ گروه نمایشی از اعضای مراکز فرهنگی و هنری با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و شماری از اعضای علاقه‌مند به هنر نمایش برگزار شد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود جمهوری اسلامی و گفت و گوی دبیر جشنواره»سارا سیاح قارخونی» (کارشناس فرهنگی کانون استان قزوین)برنامه ‌های مراسم افتتاحیه این جشنواره بود.

دبیرجشنواره همراه با خوش‌آمدگویی با مهمانان، زندگی را صحنه نمایشی دانست که خداوند برای اجرای خوب و شایسته در اختیار بندگانش قرار داده است.وی در ادامه از تلاش و هنرنمایی همه شرکت کنندگان و دست اندرکاران این جشنواره قدردانی کرد.

نمایش« سیاه سفید قهوه ای »کاری از اعضای پسر مرکز شماره سه قزوین،به نویسندگی مهدی مردانی و کارگردانی نجوا تقی صباغ ها، نمایش «غازی که می‌خواست غاز باشد» کاری از اعضای دختر مرکز الوند، به نویسندگی    مهدی مردانی و کارگردانی پریسا کرمی، نمایش عروسکی«با»کاری از اعضای دخترمرکز آوج به نویسندگی علی علیزاده آخوندی و کارگردانی مهری قهوه‌چی، نمایش«در جستجوی قطعه گمشده» کاری از اعضای دختر مرکز شماره یک تاکستان به نویسندگی مهدی مردانی و کارگردانی پرستو رحمانی، نمایش«نمکی و دیو         سید»کاری از اعضای دختر مرکز محمدیه به نویسندگی سید احسان امامی و فرزانه بیگدلی و کارگردانی سید احسان امامی، نمایش «تو داری چه کار می‌کنی ؟» کاری از اعضای پسر مرکز مجتمع به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی نجوا تقی صباغ ها و نمایش«جادوگر بیکار» کاری از اعضای دختر مرکز مجتمع به نویسندگی و کارگردانی          نرگس عقیلی زاده، در این روز برای مهمانان این جشنواره اجرا شدند.

داوران این جشنواره«سیدقاسم قوامی»(کارشناس مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین)، «احمدتیموری»نویسنده و کارگردان واحد نمایش کانون استان و «آزاده میربها» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه و فعال عرصه نمایش بودند

نمایش برگزیده این جشنواره به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

گفتنی است، در پایان هر نمایش به همه اعضای دست اندرکار ، لوح شرکتی از طرف مدیرکل کانون برای قدردانی اهدا می‌شد.اجرای استندآپ طنز توسط مجری برنامه و اعضای نوجوان، از برنامه‌های دیگر این جشنواره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =