شادپیمایی عروسک‌ها در شهرهای مختلف استان کرمانشاه

با توجه به استقبال مسوولین فرهنگی از مراسم شادپیمایی عروسک‌ها از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، این برنامه در شهرهای مختلف استان اجرا می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در پی اجرای موفقیت‌آمیز شادپیمایی عروسک‌ها در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و همچنین، بنابر استقبال و درخواست مسوولین فرهنگی، این برنامه در شهرهای مختلف این استان به اجرا در می‌آید.

این برنامه گسترده فرهنگی که با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود، در شهرستان کنگاور به عنوان اولین شهرستانی که متقاضی حضور هنرمندان شده است، به اجرا در خواهد آمد.

 این رویداد در روز دوشنبه 19 آذرماه 1397 با حضور عروسک‌گردان‌ها و عروسک‌های نمایشی استان کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰ صبح در شهر کنگاور برگزار می‌شود.

پس از حرکت این شادپیمایی از میدان امام (ره) در این شهرستان، کاروان عروسک‌ها در  معبد تاریخی آناهیتا حضور پیدا کرده و  به اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری خواهد پرداخت.

فرمانداری، سپاه پاسداران، شهرداری، هلال احمر، شورای شهر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و ... برای برپایی این مراسم فرهنگی و هنری در شهرستان کنگاور با کانون مشارکت دارند.

برنامه شادپیمایی عروسک‌ها در شهرهای مختلف استان کرمانشاه ادامه خواد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =