بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج در کانون مازندران نقد شد

با حضور نویسنده کتاب" بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج" این رمان در کانون پرورش فکری مازندران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، صبح امروز برنامه ادبی دوپنجره با حضور " سیامک گلشیری" با نقد کتاب " بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج"  و با حضور اعضای انجمن آفرینش‌های ادبی کانون مازندران در سینما کانون ساری برگزار شد.

مدیر کل کانون مازندران در این برنامه با مهم دانستن برگزاری محفل‌های ادبی،  برنامه " دوپنجره" را یکی از موثرترین فعالیت‌های کانون در عرصه ملی عنوان کرد و افزود: این برنامه؛ فرصتی برای اعضای نویسنده، شاعر و علاقه‌مند به ادبیات در کانون  فراهم می کند تا در کنار نویسنده و مؤلف اثر به نقد و بررسی محتوایی کتاب بپردازند و دانش خود را در حوزه نوشتن تقویت نمایند.

محمدعلی یزدان‌شناس اظهار داشت: برنامه دوپنجره یکی از ظرفیت‌های مفید در حوزه کتاب‌خوانی و رشد سیر مطالعه به حساب می آید که ضمن تقویت و هدایت استعدادهای ادبی و آشنایی با نقد محتوایی کتاب،  زمینه‌ی توسعه‌ی خواندن و  مطالعه را هم وسعت می بخشد.

وی با گرامی‎ شمردن حضور این نویسنده ارزشمند حوزه کودک ونوجوان در کانون مازندران، ابراز امیدواری نمود، با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوان به درک درستی از نقد محتوایی دست یافت و در عین حال اعضای کودک ونوجوان انجمن  ادبی از تجربیات و دانش نویسندگان صاحب نام نیز بهره برند.

گفتنی است برنامه دوپنجره، از سوی واحد آفرینش‌های ادبی کانون و به‌منظور تقویت توان ادبی اعضای شاعر و نویسنده مراکز فرهنگی و هنری با حضور نویسنده کتاب‎های حوزه کودک ونوجوان صورت  می‌گیرد و اعضای کانون ضمن مطالعه کتاب در حضور نویسنده اثر به نقد و بررسی محتوایی پرداخته و در عین حال از دانش و تجربیات نویسنده و شاعر بهره می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =