کد خبر: 284254
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
بازدید 587
برگزاری نشست فصلی مربیان ادبی کانون استان اردبیل

نشست کارگاهی و فصلی مربیان و رابطان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بامحوریت تدوین کتاب کار سال ۱۳۹۸، در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ اردبیل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از زحمات مربیان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌ها و موفقیت‌های شایسته در سطح استانی و کشوری، به‌ضرورت برگزاری نشست‌های فصلی اشاره و تصریح کرد: گردهمایی مربیان، فرصت مناسبی برای تعامل و تلاقی افکار ادبی و دانش‌افزایی این جمع فرهیخته است.

وی در ادامه، با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های ادبی و جایگاه مربیان ادبی در پیشبرد اهداف کانون، افزود: فعالیت ادبی یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین فعالیت‌های کانون است و در کنار آن، وجود مربیان توانمند، اهل علم و قلم و آگاه به کار، نعمت و موهبت الهی است و همه این‌ها نشان از سنگینی بار مسئولیتی است که بر دوش این مربیان است.

احدزاده در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ضروری است، مربیان در تربیت ذوق ادبی اعضا کوشا باشند و با نگاه به آینده و داشتن برنامه‌ای هدفمند، در مسیر دست‌یابی به اهداف کانون قدم بردارند.

داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان نیز در این نشست گفت: هنر و ادبیات سر متن فعالیت کانون است و ادبیات یکی از هنرهای هفت‌گانه در جهان است و در ایران نیز نسبت به دیگر هنرها در رأس امور قرار دارد.

در ادامه مهدیه علیقلی زاده، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون، پس از ارائه گزارش یک‌ساله از عملکرد واحد آفرینش‌های ادبی و معرفی مراکز فعال در این حوزه، به اهمیت برگزاری کارگاه‌های شعر و داستان اشاره کرد.

شایان‌ذکر است در این نشست، نحوه گزارش‌نویسی، نمونه طرح‌های برگزیده کارگاه نوشتن خلاق، برنامه‌ریزی در خصوص تدوین کتاب کار سال ۱۳۹۸، بررسی راه‌های پایدارسازی اعضا، پاسخ‌گویی به فراخوان‌های ادبی و انتخاب مربیان موفق استانی بر اساس عملکرد شش‌ماهه، موردبحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =