اولین جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

اولین جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه که با هدف برنامه‌ریزی چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، معاون فرهنگی کانون فارس بر هر چه بهتر برگزار شدن این دهه تأکید کرد و از اعضای کارگروه خواست با برنامه‌ریزی مطلوب و به دور از حاشیه‌ها و بزرگ‌نمایی برنامه‌های مناسب کودک و نوجوان با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و پایمردی‌های مردمی در ایام انقلاب  را طرح‌ریزی کنند. سعید رضا کامرانی، معاون فرهنگی کانون فارس در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ گفت: فرهنگ بستر همه امور است و لازم است مسائل فرهنگی و هنری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد؛ از این رو دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است که می توان با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، انقلاب اسلامی را برای مخاطبان کودک و نوجوان تعریف کرد که کارگروه کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر سهم به‌سزایی را در این راه ایفا می کند.

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه به ارائه برنامه‌های سازمانی خود پرداختند.

گفتنی است پیش از این نیز دو جلسه برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر، با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناسان کانون فارس در این اداره کل برگزار شده است.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =