دهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته پژوهش کانون برگزار می‌شود

دهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «مسیر زندگی، پژوهش- مقصد، یافتن» برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران، میزبان این ویژه‌برنامه در روز چهارشنبه ۲۱ آذر خواهد بود.

بر این اساس، معرفی آثار برتر و قدردانی از صاحبان آثار سال ۱۳۹۷ بخشی از این ویژه برنامه است که با حضور معاون فرهنگی، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان آموزش و پژوهش سراسر کشور کانون برگزار می‌شود. 

بخش دیگری از برنامه‌های نوبت صبح که از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود، سخنرانی جاوید سرایی درباره‌ی «ویژگی‌های پژوهش‌های کاربردی‌» خواهد بود.

از ساعت ۱۴ تا ۱۷ نیز پژوهش‌گران سراسر کشور میزبان رویا پورنقی در کارگاهی با عنوان «راهکارهای تربیت و توانمندسازی پژوهش‌گران» هستند.

گفتنی است ارایه کتاب چکیده آثار برگزیده دهمین ویژه‌برنامه پژوهش در همین روز صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان در هفته‌ی پژوهش می‌توانند از نمایشگاهی که در نگارخانه‌ی آفتاب که از ۲۱ تا ۳۰ آذر برپاست، دیدن کنند.

این نمایشگاه که با همکاری کتاب‌خانه مرجع کانون برگزار می‌شود؛ شامل مقاله‌ها، اقدام‌پژوهی‌ها و طرح‌ها و پایان‌نامه‌های برتر سال ۱۳۹۷، تشریح فرآیند اقدام‌پژوهی از گذشته تا به‌حال‌، آثار برتر ویژه‌برنامه‌های پژوهش سال‌های گذشته، ارزش‌یابی‌های جشنواره‌های گذشته و معرفی بانک‌های اطلاعاتی و  کتاب‌های پژوهشی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =